Thursday, June 14, 2012

Naj poslovice mudre izreke

"Za razliku od mnogih mojih prijatelja, ja uopće ne vjerujem u Freudovu teoriju prema kojoj iza svakog Čovječjega postupka stoji seksualna pobuda." Sartre

"Sreća nije mjesto prema kojem putujemo, nego način putovanja." Taso

"Samo ono stoje prirodno ima snagu dugo trajati." Balzak

"Obično se sve odvija kao da su dva ženina partnera jasno podijelila uloge: ljubavnik kao potrošno dobro, muž kao osobna svojina." Pitigrili

"U potrebnim stvarima jedinstvo, u neizvjesnim sloboda, u svemu ljubav." Latinska poslovica

"Samo jedan tren može nas učiniti zauvijek nesretnim." John Gej

"Kad čovjek nije baš najraspoloženiji za posao, uvijek mu u pomoć pritekne – glavobolja." Sartre

"Čudno je to: na putovanjima viđam djecu koja me podsjećaju na moje mališane i viđam lijepe žene zbog kojih zaboravljam na svoju ženu." Fisher, M.

Ne gledajte na dijete kao da je neki dragulj, već se trudite da ono to postane.

"A onda dođe trenutak kada vam je dosadno. To je pravo vreme za seks." H. Dž. Vels

"Izgrađivati zemlju možda je značajnije nego njome vladati." De Gaulle

"Ako sjekira ne siječe – može se naoštriti, ali ako te žena neće – ništa ti ne pomaže." Gorki

Vrijeme je roba dostupna u strogo ograničenim količinama.

"Laž obično ubija prijateljstvo, a istina ljubav. Servantes Ljubav daje krila, ali ih i potkresuje. Cehov Ljubav i kašalj ne mogu se sakriti." Herbert

"Najsretniji su oni ljudi koji su toliko zauzeti da to i ne primjećuju." Molnar


"Bogu se obraćamo samo onda, kad hoćemo da postignemo nemoguće. Za moguće su nam dovoljni i ljudi." Lagerlöf

"Djevojke daju srce onome koga hoće da uzmu u svoje ruke." Averčenka

Ja nikad ne pijem, osim kad sam sam ili u društvu.

"Jako voljeti mogu samo oni koji znaju i jako mrziti." Cesarec

"Sreća daje mnogima previše, nikome dovoljno." Marcijal

"Tko hoće nešto da učini, nađe način, tko neće ništa da učini, nađe opravdanje." Pikaso

"Žene su najveći paradoks mog života. Tek kad me napuste, postaju mi dobri prijatelji." Rooney

Infarkt, ma kakav je, od srca je

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy

Top izreke: izreke o obitelji, božje izreke, život izreke, izreke o sreći, izreke o hrani, muder izreke

No comments:

Post a Comment